Ledig stilling som Administrativ leder (80%)

ROS Fotball søker en engasjert og dyktig medarbeider, som skal bidra til å løse den daglige administrative driften av klubben, i samarbeid med de ansatte på fotballakademiet og engasjerte frivillige.

2019-06-08
Bjarte Grostøl

IL ROS fotball er en del av Idrettslaget ROS i Røyken og Spikkestad. Fotballgruppa er en av de største i Buskerud med over 800 aktive medlemmer. Antallet spillere, inkludert jenter, er doblet på fire år, og det er stor aktivitet i lagene, vårt eget FFO/ROS Xtra fotballakademi, fotballskolene og i satellittilbudet i samarbeid med NFF Buskerud. I tillegg arbeider klubben for å oppgradere Spikkestad stadion til fire nye kunstgressbaner i 2020. ROS fotball er sertifisert som Kvalitetsklubb i NFF og samarbeider med Mjøndalen IF (MIF) om spiller- og trenerutvikling. Vi arbeider etter verdiene ROS TIL ALLE, og at spillerne skal trives i klubben uansett ambisjoner på banen. Flest mulig – lengst mulig – best mulig.

Administrativ leder (80 %)

ROS Fotball søker en engasjert og dyktig medarbeider, som skal bidra til å løse den daglige administrative driften av klubben, i samarbeid med de ansatte på fotballakademiet og engasjerte frivillige. Med kontinuerlig utvikling og vekst har vi behov for noen som kan tilrettelegge for fortsatt frivillig innsats på og utenfor fotballbanen. Derfor søker vi nå etter en ADMINISTRATIV LEDER.

Nå har du muligheten til å bidra med din administrative erfaring i en av Buskeruds største klubber, og jobbe med noe som virkelig føles meningsfylt. Et sted hvor du ser hver dag at det nytter og at du utgjør en positiv forskjell for barn og unge i lokalmiljøet. Det forventes at du er proaktiv og selvstendig, samtidig som du har evnen til å samarbeide og få med deg andre mennesker.

Arbeidsoppgaver

  • Administrativt ansvarlig for Fotballfritidsordningen (FFO) / ROS Xtra Fotballakademi, herunder påmeldinger, økonomioppfølging, noe personaloppfølging og kontakt med deltakere og foreldre.
  • Administrativt ansvarlig for FIKS (NFFs medlemssystem) mht. overganger, innmeldinger og utmeldinger.
  • Ansvarlig for påmeldinger og administrativ oppfølging av fotballskoler og cuper.
  • Kiosk- og utstyrsansvarlig, herunder bestillinger, lager og ansvarslister.
  • Ansvarlig for utleie av anlegg og baner.
  • Administrativ oppfølging av banemannskap og samarbeidspartnere.

Kvalifikasjoner

  • Utdanning innen administrasjon og/eller økonomi er en fordel.
  • Erfaring med administrativt arbeid og økonomioppfølging.
  • Forståelse for hvordan et idrettslag fungerer.
  • Erfaring med frivillig arbeid.

Egenskaper

  • Du er strukturert og har god systemforståelse.
  • Du brenner for frivilligheten.
  • Du er proaktiv og har evne til å jobbe selvstendig.
  • Du er engasjert og fleksibel, trives med et til tider høyt arbeidstempo og aktivitetsnivå.
  • Du har gode samarbeidsevner og trives med å oppnå resultater sammen med andre.

  • ROS fotball er en likestilt klubb og kvinner oppfordres til å søke.

Vi tilbyr

  • 60-80 % stilling, toårig prosjektstilling med mulighet for forlengelse.
  • Lønn og andre betingelser etter avtale
  • Fleksibel arbeidstid
  • En meningsfull jobb

Søknadsfrist: 20. juni 2019, tiltredelse etter avtale.

Spørsmål kan rettes til styreleder i ROS Fotball, Bjarte Grostøl (fotball@ilros.no |917 12 847) eller Sportslig leder Martin Lobben (928 66 115). Søknad og CV sendes til fotball@ilros.no